Prisijungę piliečiai
    Atgal

    Atgal Toliau Ar pritariate nulio promilių girtumo ribos įteisinimui visiems vairuotojams?

    Simonas Audickas, 2015 m. gruodžio 9 d.
    Kita Sveikata Transportas

    Dėl didelio girtų vairuotojų skaičiaus keliuose yra siūloma įvesti nulio promilių ribą, ne tik pareigūnams, keleivius vežančio transporto vairuotojams, bet ir visiems asmenims sėdantiems prie vairo.

    Tikima, kad tokia prevencinė priemonė sumažins girtų vairuojančių asmenų skaičių, bei nelaimingų įvykių keliuose.

    Ką nusprendė valdžia?

    0 promilių kaip utopija. Nuobaudos sugriežšintos, tačiau valdžia nenubalsavo už 0.

    Nuorodos

    64%
    36%

    Balsų skaičius : 719 + 149

    Argumentai
    Už (6)
    Audrius Balsys palaiko :
    alkoholi reikia apskritai uzdrausti
    11. 2016-06-16 20:54
    Bolis Kemeklis: Draudimai tik socialistinėse, prievartos šalyse. Civilizuotose NATO senbuvėse pirmiausiai yra moralinės nuostatos ir kiekvieno subrandinti vidiniai draudimai. Pas mus dar valdo socialistai ir jie savo valdymu bei gyvenimo būdu primeta neteisingas sampratas.
    11.1 2016-09-11 21:07
    Modestas Pocius palaiko :
    Už, be alkoholio mažiau konfliktų, geresnė sveikata ir šviesesnė tautos ateitis
    13. 2016-06-27 11:04
    Paulius Ilginis palaiko :
    Už. Vien tam kad, bent keli žmonės suvoktų, patirtų, koks nuostabus gyvenimas be alkoholio.
    9. 2016-04-19 09:05
    Gvidas Šidlauskas palaiko :
    Butinai reikai priimi si istatyma.
    Isgeres zmogus atsisedes prie automobilio vairo kelia aplinkinimas pavoju.
    14. 2016-11-07 23:15
    17. 2017-09-30 10:14
    Daugiau
    Prieš (12)
    Giedrius Kondrotas kritikuoja :
    Kažkodėl niekur nepateikiami duomenys, kiek gi įvyko autoįvykių su skaudžiomis pasekmėmis, kurių kaltininkais buvo vairuotojai įpūtę iki 0,4 . Įtariu, kad tokių nelabai yra. Visos avarijos dėl girtų vairuotojų kaltės įpučiančių tikrai virš 0,4. Ir žymiai daugiau, kelis kartus daugiau - o tokiems visai tas pats ar 0,4, ar 0 promiliu. Taip kad tikrai ne promilėse problema. Skvernelis tik imituoja veiklą. Manau jis turi daug geresnių priemonių šiai bėdai mažinti (reidai, kontrolė, baudos). Bet dra...udimas lengviausia, parodo - va kaip aš dirbu... Daugiau
    4. 2015-12-24 10:23
    Donatas Golubevas: Sveiki, Jūs gal smarkiai įnikęs į alkoholį, kad neišgėręs bokalo alaus po darbo negalite namo parvažiuoti? :) Jūsų įtarimai niekuom nepagrįsti - tik Jūsų vidine nuojauta ir dideliu potraukiu šiai narkotinei medžiagai - alkoholiui. Pagrindinė bėda yra ta, kad šiuo metu vairuotojams ...galima išgerti alkoholio ir sėstis prie vairo - tai yra tragiška iš sovietmečio paveldėta kultūra, kur būti lengvai girtam buvo norma ir socialinio gyvenimo kasdienybė, nes visi sandoriai buvo užtvirtinami su čerka rankose, o paskui sėdama už vairo ir toliau važiuojama kitų sandorių daryti. Kadangi žmogui legaliai leidžiama vartoti narkotines medžiagas (taip, alkoholis toks ir yra! ), o žmogus savo kūne įplantuoto alkotesterio neturi - lygiai taip pat jo nėra privaloma tvarka sumontuota automobiliuose iš gamyklų, tai žmogui pačiam paliekama teisė apsispręsti, ar jis viršija tą 0,4 promilės ar ne. Aš per visą savo gyvenimėlį nesu ieškojęs, kur galėčiau papūsti, nes vidury nakties galvoji, kaip čia greičiau namo parvažiuoti, o ne ieškoti, kur galėtum papūsti - juolab, kad didelė tikimybė, jog ir nerasi. Tai viena (vairuotojas negali įvertinti adekvačiai pats, kiek jis tų promilių turi). Antras dalykas yra tas, kad alkoholis būdamas narkotine medžiaga veikia žmonių psichiką taip, kad jo norisi pavartoti dar šiek tiek, kai išgeriami pirmieji jo lašai. Tokiu būdu, žmogus planavęs išgerti tik vieną bokalą gali neatsispirti ir išgerti dar vieną, o po to dar vieną. Kaip Jums atrodo, iš kur atsiranda pas vairuotojus tos 1,5 promilės arba daugiau? Viskas prasideda nuo pirmo alkoholio gurkšnio, o sustoti paskui būna labai sunku - ypač alkoholio narkotiniam poveikiui mažiau atspariems žmonėms. Jeigu galų gale bus uždrausta vairuoti išgėrus alkoholį (visai nesvarbu kiek), bus išspręstas visas paketas nelaimių ir prakeiksmų: 1) Lietuva visapusiškai blaivės 2) Bus apsaugoti naikinančiam alkoholio poveikiui mažiau atsparūs vairuotojai 3) lengviau psichologiškai pažeidžiami vairuotojai, kuriems dėl draugiškumo kompanijoje sunku pasakyti ne, kai jiems siūloma išlenkti vieną taurelę (taigi draugai nesupras, kodėl tu atsisakai, nors įstatymai juk leidžia šiek tiek išgerti - reiškia esi ne prie chebros, reiškia negerbi!) 4) vairuotojų draugams, šeimos nariams ir aplinkiniams ateis į pagalbą daugiau galių, kai reikės įtikinti, kad jų draugas ar šeimos narys visgi negertų alkoholio prieš sėsdamas vairuoti. Daugiau
    4.1 2016-12-10 09:49
    Dainius Bajoraitis: Akivaizdu, kad jūs turite problemų atsisakydamas draugų siūlomos taurelės. Reikia daryt išvadas ir susirast naujų draugų, kurie įvertins jūsų pasiaukojimą.
    4.2 2017-09-30 17:18
    Ovidijus Gabrėnas kritikuoja :
    problema ne promilėse o vairavimo kultūroje.
    3. 2015-12-17 07:55
    Simonas Audickas: O aš manau, kad promilėse, nes išgėrus dingsta ir kultūra.
    3.1 2015-12-17 13:57
    Eugenijus Ambrazevičius: Problema ne promilėse, o jų kiekyje. Tolerancija iki 0.4 yra logiška, laiko patikrinta.
    3.2 2016-01-05 11:28
    Ramūnas Medelis: Kai išgeri vieną alaus, tai manau niekaip nepaveikia tavo kultūros.Kalbant apie mažas promyles.
    3.3 2016-01-05 21:08
    Evi Korta kritikuoja :
    Kitose salyse (Europos) leidzia vairuoti turint net didesne alkoholio promiliu dali. Ir nuo to avaringumas nekelia problemu. Cia greiciau musu seimunu noras parodyti kad kazka dirba :) Mano nuomone esami reikalavimai (nevirsijant 0,4 promiles) uztikrina saugu vairavima. Problema ne alkoholyje, o zmogaus "galvoje". Vienas ir girtas zino ribas (save kontroliuoja), o kitas ir blaivas daro tokias nesamones, kad norisi tokius izoliuoti kuo toliau...
    2. 2015-12-16 08:44
    Vytautas Mikėnas kritikuoja :
    Įstatymą rengė diletantai. Tokios nesąmonės gimsta tik pokomunistinėse šalyse. Ir ne dėl vairuotojų kultūros stygiaus, o dėl politikų lygio. Taigi:
    1. Avarijios dėl girtumo kyla ne dėl "blogai" nustatyto leistino promilių lygio, o dėl to, kad dalis vairuotojų įstatymo nesilaiko. Girtuokliai ir toliau važinės girti.
    2. Ten, kur galioja 0 promilių norma, atsiranda ir išlygos- įteisintos medicininės pažymos, nes kai kuriems žmonėms nulio nebūna dėl tam tikrų susirgimų. Žinant Lietuvos specifiką, nesunku numatyti, k...ad ši norma paskatins korupciją ir keliuose atsiras begalė kelių gaidelių su pažymomis- "visi gyvuliai lygūs, bet kiaulės lygesnės".
    3. Promilių ribojimas įvedamas, nes nuo tam tikro jų skaičiaus susilpnėja reakcija tiek, kad pradeda trukdyti vairuoti. Visa Europa tą ribą žino ir ji svyruoja nuo 0,4 iki 0,8. Drausti tai, kas nekenkia tik todėl, kad taip vieną rytą atsibudęs sugalvojo su girtų vairuotojų (tame tarpe ir policininkų) problema nesusitvarkantis ministras, yra mažų mažiausiai kvaila.
    4. Reikia kovoti su girtuokliais už vairo ir tam yra viena gera priemonė: kelių gaidelius žino kaimynai, pažįstami ir t.t. Taigi, policijos apylinkių inspektoriai (ar kaip ten jie vadinasi) turi pradėti dirbti savo darbą, už kurį gauna atlyginimą: keletas pasalų savo kuruojamoje teritorijoje, ir visi "gaideliai" bei chroniški girtuokliai būtų sumedžioti ir nubausti.
    Reziume- darbą dirbt turi kiekvienas. Ministras Skvernelis- irgi.
    Daugiau
    6. 2016-02-29 09:22
    Eugenijus Ambrazevičius: Puikiai suformuluota.
    6.1 2016-03-05 17:27
    Antanas Vasiliauskas kritikuoja :
    Kas gere tas ir gers tas nulis promiliu nesamone. Anglijoje 0.8 ir jokiu avariju. Ar bent jau santykinai su lt palyginus. Jei is po vakarelio tau liko kraujyje 0.2 tai ryte po miego tu vistiek esi pakankamai blaivas kad saugiai vairuotum. Nemanau jog tai daro itaka ar bent jau didele itaka vairavimuj. As uz tai kad liktu 0.4 promiles seniems vairuotojams. O naujai iskeptiem gali but ir grieztai. Neretai klevukai su 200arkliu bmw stotelei pakelei ar grioviuose guli.
    12. 2016-06-16 23:08
    Bolis Kemeklis: Anglijoje avarijų yra. Bet, girti jei pasitaiko- tai lietuviai.
    12.1 2016-09-11 21:04
    Daugiau
    Į viršų
    Laiškas išsiųstas
    Jūsų el. paštas
    Antraštė
    Žinutė

    Norėdami palaikyti šią iniciatyvą, turėsite patvirtinti savo tapatybę (mob.) el. parašu arba bankiniu prisijungimu.

    Siūlome Jums 10 nemokamų tapatybės patvirtinimo būdų, jeigu tarp jų visgi nėra Jums tinkamo, kviečiame įsigyti mob. el. parašą - dalis mobiliųjų operatorių tai leidžia padaryti nemokamai, arba atsidaryti sąskaita viename iš nemokamą tapatybės patvirtinimą mums suteikusių bankų.

    Ar sutinkate su tokiomis pasirašymo sąlygomis?

    Norėdami pasirašyti iniciatyvas bei naudotis visomis kitomis Lietuva 2.0 galimybėmis, turite patvirtinti savo tapatybę. Tai galima padaryti šiais būdais:

    Reikalinga mob. el. parašo sutartis ir speciali SIM kortelė su integruotu sertifikatu. Jei dar neturite mob. el. parašo, kviečiame jį įsigyti - dalis mobiliųjų operatorių leidžia tai padaryti nemokamai.

    Reikalinga tapatybės kortelė su integruotu sertifikatu (išduota ne anksčiau kaip 2009 m.) ir kortelės skaitytuvas (plačiau) arba kvalifikuotas mob. el. parašas.

    Jei neturite sąskaitos šiuose bankuose, galite ją atsidaryti nemokamai.

    Su šiais bankais nemokamo būdo, deja, nepavyko rasti - tapatybę patvirtinti galima tik pagal gauto pervedimo duomenis, tačiau tokiu būdu Jūs gausite Rėmėjo statusą ir savo parama prisidėsite prie mūsų veiklos.

    Jūsų duomenys gali būti perduoti VRK ir kitoms atsakingoms LR institucijoms. Susipažinkite su mūsų Privatumo politika
    Esate šių bankų klientas? Nordea Medicinos