Prisijungę piliečiai
    Atgal

    Atgal Toliau Ar reikia Euro 2015m.?

    Verslas 2.0, 2013 m. kovo 8 d.
    Ekonomika

    Ką nusprendė valdžia?

    Euras Lietuvoje bus įvestas 2015 m.

    47%
    53%

    Balsų skaičius : 425 + 545

    Susiję pasiūlymai
    Euro įvedimą Lietuvoje būtina atidėti.
    Argumentai
    Už (10)
    Alvin Karpis palaiko :
    EURO reikia ASAP, nes:
    a) Lietuva de facto jau yra euro zonoje nuo 2002 m. vasario 2 d. kai litas litas pastoviu kursu buvo susietas su euru – 3,4528 lito už 1 eurą. Tai 11 metų savanoriškai susisieję esam su euro zona, bet negaunam euro teikiamų privalumų.
    b) eurą įsivedusi šalis išvengia vietos valiutos į eurą keitimo kaštų (kas važinėja į Europą žino, kad pasikeist pinigus kainuoja).
    c) eurą įsivedusi šalis savo tokiu veiksmu parodo/garantuoja, kad laikysis fiskalinės drausmės, nedidins infliacijos, ...todėl liks konkurencinga.
    d) euro įvedimas signalizuoja investuotojams (verslui), kad šalis stabili, ją galima pasitikėti, be to investicijos vyksta ta pačia valiuta, kas padidina aiškumą, nes nereikia galvoti kokiu kursu ką čia pakonvertuoti.
    Daugiau
    3. 2013-03-10 12:26
    Simonas Audickas: čia visiškas paviršius, mano nuomone.
    3.1 2013-03-10 14:20
    Saulius Kuprėnas: Fiskalinė drausmė- net pačios prezidentės pastaba. Ne paviršutiniška problema.
    O Eurą įsivesti įsipareigojome sutartyje (neskaičiau, taip sako mass medija, tačiau pagrindo netikėti neturiu), taip kad net nediskutuotina įsivesti ar ne. Kada pasakys ne Lietuva- yra kriterijai, ir pag...al juos pati EU (ne)leis. Beprasmiška populistinė diskusija. Rakinam temą :) Daugiau
    3.2 2013-04-05 13:49
    Donatas Šimelis: Hm, na, žmonėm kyla klausimų, tai lyg ir norėtųsi juos apšviesti tam, kad tų klausimų mažiau būtų.. Juoba ir spaudoje vis atsiranda straipsnių apie tai, tai čia visus juos į krūvą galima kraut. Nedrįstu rakint temos kol kas :)
    3.3 2013-04-05 13:53
    Rimantas Martinonis: Argumentas, kad "Lietuva de facto jau yra Euro zonoje", manau, yra neteisingas nes Lietuvos bankas yra bankas emitentas – jis vienintelis šalyje gali į apyvartą išleisti ir iš jos išimti Lietuvos Respublikos pinigus. Sutikime, tai nėra smulkmena...
    Dėl didelių valiutos keitimo kaštų, tai gal labiau vertėtų pa...diskutuoti tema "Valiutos keitimo įkainiai ir bankų piktnaudžiavimas dominuojančia padėtimi"?
    Argumentas, kad Eurą įsivedusi šalis "laikysis fiskalinės drausmės, nedidins infliacijos, todėl liks konkurencinga" skamba keistokai "Mananalandijos" krizės kontekste:) Tas pats liečia ir tariamą "signalizavimą investuotojui apie šalies stabilumą".
    Dėl tariamo įsipareigojimo "sutartyje". Nėra įsipareigojimo įsivesti iki konkrečios datos.
    Dėl "temos rakinimo". Siūlau išsidrožti iš bulvės antspaudą "GLAVLIT" ir naudoti trijų protingųjų sprendimu:)


    Daugiau
    3.4 2013-04-05 20:12
    Saulius Kuprėnas: Lietuvos bankas tik įrankis pinigų kiekyje. Dabar reguliuoja EU centrinis, įskaitant litukus.
    Patikrinti tingiu VBS (viena bobutė sakė) agentūros žinias, bet sklinda gandas, kad Lietuvos bankas negali savarankiškai keisti pinigų kiekį.
    3.5 2013-04-11 21:22
    Alvin Karpis palaiko :
    Lietuvos bankas : Tyrimas: ilgalaikė euro įvedimo nauda gerokai viršytų vienkartines sąnaudas

    Įgyvendinus siekį nuo 2015 m. Lietuvoje įvesti eurą, nauda dėl prisijungimo prie euro zonos gerokai viršytų bendrosios valiutos įvedimo sąnaudas ir numatomas papildomas valstybės įmokas - rodo Lietuvos banko ekonomistų atliktas Euro įvedimo poveikio šalies ekonomikai kiekybinis vertinimas.

    18. 2013-10-03 12:38
    Donatas Šimelis palaiko :


    Pagrindiniai ekonominiai argumentai, kodėl turėtume įsivesti eurą – tai valiutos vertės ir kainų stabilumas bei pigesnis skolinimasis tarptautinėse rinkose. Valiutos vertės stabilumas apsaugo gyventojų santaupas ir sudaro palankesnę terpę verslui kurti. O vien pigesnis skolinimasis turi tokį ekonominės naudos potencialą, kuris galėtų kompensuoti visą numatomo Lietuvos indėlio į euro zonos pagalbos fondą metinį įnašą.

    Euras yra ekonomiškai naudingas ir tuo, kad teigiamai veikia užsienio investicijų dinamiką.

    ...Naudingas euras ir turizmo sektoriui. Keliaujantys žmonės suinteresuoti rinktis tuos kraštus, kuriuose išvengs valiutos konvertavimo išlaidų ir nepatogumo tai daryti apskritai, kuriuose jiems bus lengviau palyginti paslaugų kainas ir t.t.

    Eurą galima vertinti ir kaip Lietuvos siekį toliau užtvirtinti savo integraciją provakarietiškose struktūrose šitokiu būdu deklaruojant aiškią Lietuvos priklausomumo pasirinktai „interesų zonai“ viziją.
    Daugiau
    Žvilgsnis iš dešinės.: Euras: sąžiningai apie tai ar Lietuvai jo reikia

    Sentimentų lito atžvilgiu turintiems žmonėms belieka palinkėti pradėti užsiimti numizmatika ir savo monetų kolekcijas papildyti lietuviškomis

    14. 2013-06-10 10:27
    Balsavau už. Naujų argumentų, kurie dar nebuvo išvardinti, kolkas neturiu, tačiau objektyviai apžvelgęs iki dabar kitų žmonių pateiktus "už" ir "prieš" argumentus, nuorodas į informacinius šaltinius, susidariau tokį įspūdį, kad eilinį kartą dėl elementaraus neapsišvietimo ir paslaptingų principų yra nepagrįstai baidomasi pokyčių, naujovių.
    Pramonines kanapes legalizavome paskutiniai Europoje ir dėl to labai smarkiai nudegė mūsų kaip šalies konkurencingumas šioje srityje. Ar nebus panašiai su Euru? Ar lietuviškas pasyvumas nep...akiš kojos darniai mūsų valstybės raidai?
    Tiesa, turbūt visi paskutiniu metu pastebėjome viešosios informacijos rengėjų pranešimus apie tai, kad Lietuvos ekonomika yra ir prognozuojama, kad ateinančiais metais bus, viena sparčiausiai besivystančių Europoje. Ar neturėtume to interpretuoti kaip žalios spalvos Eurui 2015m.? Taip pat kažkuris iš pasisakančių prieš Euro įvedimą 2015m. teigė, jog "Lietuva kol kas nepasirengusi.", taigi norėčiau paklausti:

    1) Ko reikia Lietuvai, kad ji būtų pasirengusi įsivesti Eurą?
    2) Ar tikėtinas toks variantas, kad tų dalykų būtų galima lengviau pasiekti jau įsivedus Eurą?

    Laukiu atsakymų.
    Daugiau
    25. 2013-12-23 01:29
    Juozas Masteika: Į pirmą klausimą aysakymas paprastas,vienas teiginys ir n..... klausimų: nieko nereikia nes Lietuvai euro nereikia.Kodėl nereikia?- O kodėl reikia? Ar mes neturim savo valiutos? Gal neturim galimybės turėti EU.sąskaitos banke? Gal neturim galimybės turėti sąskaitas Europos bankuose? Gal ...mūsų valiuta dengiama žvyru ar smėliu? Ir t.t. .
    Antro klausimo deja nesupratau.
    Daugiau
    25.1 2013-12-23 13:30
    Povilas Tamošauskas: Panašu, kad net nesistengėte suprasti, gerb. Juozai. Ir ne tik antro klausimo, o aplamai visko, ką aš parašiau.
    25.3 2013-12-23 15:38
    Donatas Šimelis palaiko :
    Latvija pakviesta prisijungti prie euro zonos, latas į eurus bus keičiamas pagal dabartinį kursą - faktai.lt

    Latvija taps 18-ąja euro zonos šalimi taps nuo ateinančių metų sausio 1-osios, nurodoma galutiniame sprendime, kurį antradienį priėmė Europos Sąjungos (ES) finansų ministrai, susirinkę į Bendrijos ekonomikos ir finansų tarybos (ECONFIN) susitikimą Briuselyje...

    17. 2013-07-09 16:41
    Daugiau
    Prieš (17)
    Andrius Kasparavicius kritikuoja :
    Pirmiausia man atrodo, kad labai sudėtingą piniginę sistemą daugelis suprimityvina tai pavindami tiesiog Euru. Daugelis žmonių galvoja, kad čia tiesiog viskas yra apie tą popierėlį, todėl jiem kaip ir nesvarbu. Iš tikro, jeigu finansus bet kokioje valstybėje ar organizacijoje laikyti bene kertine valdymo priemone ir įrankiu, tai toks žingsnis yra didžiai svarbus dažniausiai žymiai daugiau nei kas įsivaizduoja. Toliau - iš kompiuterijos ar kitų mokslo ir industrijos šakų žinome, kad lengviau oper...uoti ir valdyti mažesnius izoliuotus mechanizmus, t.y. modulinius ir riboto dydžio atkartojamus, palyginamus, pakeičiamus, lengviau pataisomus ir t.t. Bėda su Euru bus ta, kad dar vienas toks gigantas bus sunkiai suvokiamas, modeliuojamas ir valdomas tokiai skirtingai sistemai skirtingų šalių. To pasekmę jau matome dėl Europinės finansų krizės.. Klausimas turėtų būti ne ar reikia Euro, o kokiomis priemonėmis Lietuva tobulai valdys finansų mechanizmus ir kartu prisidės prie tokių metodologijų pasaulyje. Daugiau
    1. 2013-03-09 16:58
    Donatas Šimelis: Hm, šiaip tai tūlam man tikrai trūksta žinių, kokias pasekmes gali turėti Euro įvedimas - su sąlyga, kad litas šiaip ar taip yra pririštas prie Euro, mano siauram suvokimui atrodo, kad jo įvedimas reikštų tiesiog patogesnį keliavimą po Europą :) Ar čia tai, kad esam pririšti prie Eu...ro, nieko nereiškia? Daugiau
    1.1 2013-03-09 17:07
    Donatas Šimelis: Na ir dar aišku tai, kad negalėsim devalvuotis, bet tai juk ir gerai, ar ne taip? :)
    1.2 2013-03-09 17:11
    Andrius Kasparavicius: Devalvacija tai čia mažiausia detalė. Esmė, kad visas tas detales taikys visai Europai ar geriausiu atveju jos vidurkiui, kai Lietuva yra Europos gale, tai kaip jai atsilieps?
    Kaip čia paprasčiau paaiškinti, keliavimo patogumo dėlei galima padaryti dar daugiau, palikti vieną pasaulyje vyriausybę, palikti vienintelę pvz anglų kalbą, kad neliktų sienų, neliktų skirtingų įstatymų, būtų vieninteliai standartai.. Bet čia... nėra gėris savaiminis..
    Kaip jau minėjau, sujungti savo pinigus su kita valiuta tai reiškia sujungti bendrą finansinį turtą, finansinę politiką, nebegalėti naudotis regionine finasų dinamika, kaip pvz Lenkijoje džiaugiasi dėl didelio eksporto dėl lankstaus zloto. Kinija ir pastaraisiais metais pasaulyje ypač vyksta devalvacijos varžybos darp jenos, dolerio, euro ir svaro, nes visi nori padidinti infliaciją, paskatinti augimą finansinį, nors Euro atžvilgiu tai reiškia vokiečių ECB diktatą eurozonai.. Tai tas pats kas atiduoti raktus nuo valstybės iždo vokiečiams ar ES. Islandų tik 300tūkst, bet jie gyvena su savo krona ir turėjo didžiulę bankų industriją. Taip, pasaulinė krizė juos palietė smarkiai, bet tik todėl, kad neturėjo sudėję saugilių ir dabar jie išgasdinti. Euras yra dar vienas ES politinis diktatas, kaip kad teisė ES jau yra aukščiau LT, nebeliko visai sienų, sekantis etapas finansai, žemės pardavimas ir nejučia jau Lietuvą bus sunku apibrėžti kaip nepriklausomą valstybę. Reikia ieškoti inovacijų valiutose, naudoti mišraus užsienio valiutų krepšelio pusiau-paslankų kursą, kad valiuta galėtų būti įrankis, bet tuo pačiu būtų sudėti saugikliai..
    Lito aptarnavimo kaštus galima aiškintis su LT rinkta valdžia, o kaip sukontroliuosim Eurą? Kokios ten sumos laksto ir kaip tokius gigantus pažaboti, kai tokiai Graikijai skiria milijardus lyg į smegduobę.. Tai yra kiauras mechanizmas ir finansuoti jį vardan to, kad LT prarastų nepriklausomybę visai nematau kainos/produkto santykio. ES atsvarą BRIC+JAV blokui galima veikti kuriant stiprų bendradarbiavimą, nebūtina visiem gulti į lovą.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/ekonomikos-naujienos/nera-diskusijos-apie-euro-nauda-925576/
    Daugiau
    Nėra diskusijos apie euro naudą | ve.lt

    Lietuvoje net esminiais valstybingumo klausimais nevyksta jokia diskusija - paprastai valdiški sprendimai nuleidžiami iš viršaus arba propagandiškai dėstoma, esą valdžios sprendimams nėra jokios alternatyvos.

    1.3 2013-03-09 18:04
    Alvin Karpis: Siūlau baigt vartot narkotikus ir pasižiūrėt į kalendorių. Imanti tik nepriklausomybės kriterijų, tai Lietuva savanoriškai atsisakė savo valiutos teikiamų privalumų ir pradėjo taikyti valiutų valdybos modelį, susisiejo su euru seniai. O paskui ir į Europos Sąjungą įstojo.
    apie kokį teor...inį nepriklausomybės praradimą mes čia galima kalbėt? Retorinis klausimas: ar buvo kokių nors alternatyvų stojimui į ES? Daugiau
    1.4 2013-03-10 12:29
    Alvin Karpis: Ir dar: raktus nuo valstybės iždo mielu noru atiduočiau vokiečiams ar ES, negu socdemams ir Prietaisui ar darbotvarkei. Islandams kaip su bankų industrija baigėsi visi žinom. Tai gal užteks demagogijos?
    1.5 2013-03-10 12:30
    Tik PRIES! Merdesim duobej kaip pietines Europos salys, tik dar baisiau....
    20. 2013-11-29 21:11
    Povilas Tamošauskas: Norėtųsi konkretesnių argumentų. Na, tiksliau būtų gerai, jeigu aplamai tiesiog argumentą parašytumėte, o ne burtumėte iš stiklinio rutulio.
    20.1 2013-12-23 00:23
    Mindaugas Žilinskas: Aš atsakysiu. Lito keitimu į EURĄ metu, bus spekuliuojama kainomis, monopolininkų kainos kils, darbo atlyginimai - ne ir atlyginimus darbdaviai pavers i EURĄ sau palankesniu kursu, kas prives Lietuvos žmones į dar didesnį skurdą. Latviai ir Estai tą gali patvirtinti, beje ten ir...gi Euras buvo įvestas, neatsižvelgiant ar gyventojai to nori ar ne. Daugiau
    20.2 2014-05-06 17:15
    Andrius Chaladauskas kritikuoja :
    Gal aš durnas, bet nesuprantu Alvio Karpio išdėstytų euro privalumų.
    a) jeigu mes susiejome litą su euru stabiliu kursu, tai kaip tai rodo, kad šalis yra nestabili, nepatraukli investuotojams ir nesilaiko fiskalinės drausmės?
    b) Norėčiau sužinoti kokie yra tie konvertavimo kaštai? Manau daugelis įmonių ir taip jau turi valiutines sąskaitas kuriuose atlieka atsiskaitymus (perka, parduoda) eurais. Taigi kiek pinigų yra nuolatos konvertuojama?
    c) Iš kur toks įsitikinimas, kad Europos centrinis bankas keis litus į eu...rus kursu 3,45 už eurą? Čia lietuviai taip galvoja, o ką galvoja Europa???
    d) Visus privalumus kuriuos būtu buvę galima išlošti iš svyruojančio lito euro kurso mes palaidojome tą dieną, kai pririšome litą prie euro.
    e) Nieko gero, bet ir nieko blogo aš iš euro nesitikiu tik kad reiks keisti pinigine, bo anie netilps.
    Daugiau
    7. 2013-04-05 16:12
    Alvin Karpis: a) litą susiejus, galima labai lengva ir atsieti jeigu kokiai nors kaimiečių rinktai vyriausybei susisuks smegenys. mes niekam nesam įsipareigoję laikyti litą susietą su euru. beje pastaruoju metu stabilumo LR nedemonstruoja ir su fiskaline drausme dar labai neaiški situacija. o štai įsivedus eurą yra po parašu priimami įsipareigojimai, kurių nesilaikant prieš valstybę bus imtasi oficialių sankcijų arba neoficialių spaudimo priemonių: pvz. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2057377/Merkel-threat-Greece-Well-kick-EU-hold-referendum.html...

    b) nueik į banką ir paklausk.

    c) šitą apsprendžia ECOFIN, Europos Taryba, dalyvauja ir parlamentas ir kitų valstybių vyriausybės etc, bet realiai kadangi Lietuva sėkmingai dalyvauja ERM II, tai jokių didelių pasikeitimų neturėtų būti.

    d) teip. visus privalumus, o kartu ir visus trūkumus t.y. hiperinfliaciją, devalvaciją, ekonominį nestabilumą, perpistą investicinį klimatą, spekuliantus ir jokios fiskalinės drausmės nebuvimą, nežabotą valdžios išlaidavimą. ir ačiū dievui

    e) pinigines tinkamas eurams pardavinėti pradėjo dar 2006-aisiais (pats tokią nusipirkau) taip, kad buvo laiko pasiruošti.
    Daugiau
    Merkel threat to Greece: We'll kick you out of EU if you hold referendum

    The German Chancellor threatened the Greeks not only with an end to bailout cash and ejection from the single currency, but also expulsion from the EU for at least ten years.

    7.1 2013-06-18 23:22
    Juozas Masteika: Gerbkime save ir savo kalbą - komentuokime taisyklinga lietuvių kalba!
    7.2 2013-12-06 20:47
    Irmantas Dinapas: Aš įžvelgiu du neigiamus dalykus:
    1.Pirma visuomenės atžvilgiu tai, kad įvyks infliacija pakeitus litus y eurus, taip nutiko daugeliui valstybių kurios vedėsi eurą airija, va neseniai estijoje viskas pabrango maždaug 20 proc., (verslas akimirksniu tuo pasinaudos kaip pavyzdžiui pakeldami... kainas keliais euro centais jai konvertavus produkto kaina gausis 3,51 eu tai kaina bus pakelta iki 3,59 na patys suprantate marketingas )
    2. Lietuvos vyriausybė gaus priėjimą prie pigesnių skolinimosi instrumentu iš europos centrinio banko, ar tai gerai taip jai mūsu valdžia nebutu tarsi juodoji skylė į kurią gali pilti pinigų srtautus kiek nori, tiesiog bijau kad lietuvos neištiktu graikijos likimas, mums labai labai pasisekė, kad mes neįsivedėme euro iki krizės.
    Daugiau
    7.3 2013-12-06 21:28
    Juozas Masteika: Visiškai sutinku,pabrangimas neišvengiamas,o gyventojų pajamos nepadidės.O ką kliedi p.Alvin Karpis,kad"...įsivedus eurą yra po parašu priimami įsipareigojimai",mane visiškai neguodžia.Tas parašo padėjimas simboliškas,o atsakomybės jokios.Kentės ne tas kuris pasirašo.
    7.5 2013-12-08 08:54
    Irmantas Dinapas: Aha po parašu ir imsis Euro sąjunga priemonių, kai tik Lietuvos valdžia grybą supjaus:D nejuokinki. graikų vyriausybė nesamones darė, kur buvo ta europos sąjunga kai lėšos graikijoje buvo švaistomos į kairę ir į dešinę? ko tada nesulaikė mmm? Kai atėjo krizė ir bankai pradėjo temptis... visą šalį su savimi tada jau atbėgo vokiečiai ir pradėjo grąsinti, kur negrasinsi jai tavo sukištam y graikiją kapitalui gresia default. Turiu tokią durną konspiracijos teoriją šeip aš nesu jų mėgejas, bet išdėstysiu galėsit pasijuokti: O jai viskas buvo daroma speciliai jai leido visom tom šalim euro zonos provincijom graikijai ispanijai portugalijai švaistyti lėšas specialiai, kodėl taip prancūzai nešvaistė vokiečiai, o kai atėjo krizė gražiai per pagalbos fondo pavidalu užnėrė kilpą ant kaklo ir palūkanom nemenkom jei neklystu 6 proc. Tai kokia čia blyn pagalba čia juoda komercija net bankas duodamas busto paskolą tokių palukanų neplėšia. Įdomi ta euro sąjunga Įdomu kokių valstybių lešos sukištos gelbėti tas šalis :D kartais ne vokiečių su prancūzais :) va jum ir pagalba o lietuvai nei kilpos nereikia mes ir patys jiem y šikna ir be muilo lendame:D Daugiau
    7.6 2014-01-01 22:12
    Vilius Mergiūnas: Įsivedę eurą galės laisvai skolinti pinigus. Dabar jau Praskolinta 52 milijardus o įvedę eurą pabaigs praskolinti Lietuvą
    7.7 2014-01-22 13:05
    Simonas Audickas kritikuoja :
    Rimtas straipsnis
    D.Staponkutė. Lietuviai, (ne)veskite euro

    Tokią žinią lietuviams siunčia apokalipsės Kipras . Per katalikiškas Velykas Kipre bujojo filosofo Nyčės dvasia: Europa mirė.

    8. 2013-04-08 21:14
    Ieva Tvaronavičiūtė kritikuoja :
    1) Pragyvenimo lygis Lietuvoje yra vienas iš skurdesnių lyginant Europos mastu. Prekių ir paslaugų kainos - atitinka ES standartus, o atlyginimai - ne.
    2) 290 eurų - minimalus atlyginimas - po mūsų tik Bulgarija ir Rumunija. Norite būti vienais paskutinių?
    3) Situacija Estijoje - maža Estija pasirašė įsipareigojimą ESM fondui sumokėti 1,79 mlrd. eurų. Ir tai faktas, o ne kažkieno nuomonė.
    4) Paprasčiausias skaičiavimas rodo, kad vien už teisę atsisakyti lito Lietuvos skola be jokio juntamo teigiamo poveikio ekonomikai iša...ugs iki 4 mlrd. eurų.
    5) Mes įsipareigojome įsivesti eurą - tačiau nebuvo pasakyta kada. Tai galėjome atlikti dar po 10-15 metų. Kai atlyginimas prilygtų bent 1000 eurų.
    6) Švedija, Danija, UK - emigruoja daugybė Lietuvių į šias šalis - kurios: Danija daug kartų atsisakė įsivesti eurą ir artimuose planuose net negalvoja apie tai, UK darė rimtus tyrimu ir išsaiškinusi, kad naudos nebūtų jokios turi vieną kategorišką atsakymą - Nepasiruošę eurui. Švedija tas pats - eurui nepasiruošusi. Tad kodėl nepasimokius iš tų, kurie didžiąją dalį mūsų emigrantų maitina?
    7) Buvome vienoje SĄJUNGOJE dabar kitoje. Kovoti reikėjo už LITĄ, dabar lengva ranka jį atiduodame. Euras, kaip ir aukso standartas, priverčia prie savęs pritaikyti ne valiutos kursą, bet kainų ir algų dydį. Šio prisitaikymo didžiausia našta tenka silpną valiutą turinčioms valstybėms ir taip euras tampa skolininkių kalėjimu.
    Mano nuomone eurui dar yra labai per anksti. O jį įsivedę patirsim didžiulę krizę.
    Daugiau
    28. 2014-07-03 15:29
    Andrianas Krutoguzenko: Skola už euro įsivedimą, po to euro smukimas (tik aklas to nemato) ir vis auganti Lietuvos skola, kuri šiais metais sudarys du Lietuvos biudžetus (faktas). Politikai savanoriškai naikina Lietuvą ar gavo tokį įsakymą iš TEN?
    28.1 2014-07-03 19:31
    Povilas Tamošauskas: 1) Atlyginimai priklauso tik ir tik nuo profesijos, pažinčių ir pačis darbo vietos, kurioje yra sukuriama reali, apčiuopiama vertė. Pragyvenimo lygis labiau priklauso nuo vartojimo įpročių, individualaus mokėjimo leisti pinigus. Sutinku, kad yra žmonių, kurie šiandien yra ant skurdo ribos, nemažai žmonių jau... skurde, bet į euro įvedimą reikia žiūrėti kaip į ilgalaikės perspektyvos pokytį. Lito pakeitimą euru reikėtų suvokti kaip investiciją, kuri vieniems atsipirks, o kitiems ne, toks jau tas gyvenimas, ką aš dar galiu pasakyti. Juk visada taip būna ar ne?
    2) Principingas argumentas. Nenorime, o Jūs? O dabar su litu kelintoje vietoje esame?
    3) Na, ir sumokės ar ne? Nepanašu, kad estai šiuo metu gyventų prasčiau nei lietuviai.
    4) O kokius kaštus padengs ši 4mlrd. eurų suma? Kokią skolą litais turime šiandien?
    5) Galėjome? Kuo remiatės?
    6) Ne "Jurgeli meistreli" žaidžiam. Kiekviena šalis kuria savo politiką. Prie ko čia emigrantų maitinimas? Į ką apeliuojate? Emigrantai juk patys maitinasi, jų nereikia maitinti. Mamos vaikus maitina, o kiti maitinasi patys.
    7) Na, ir? Ateityje būsime dar kitoje SĄJUNGOJE, o vėliau dar vienoje SĄJUNGOJE, dar vėliau - dar kitoje SĄJUNGOJE. Kovoti už litą? Už litą kovoti nereikėjo. Už litą reikėjo dirbti. O dabar reikės dirbti už eurą. Kuo greičiau susitaikysit - tuo greičiau priprasit. Na ir kas kad euras, kaip ir aukso standartas, priverčia prie savęs pritaikyti ne valiutos kursą, o kainų ir algų dydį? Kainų būna lygiai, paprastai. Euras - skolininkų kalėjimas... o geras kalėjimas?
    Daugiau
    28.3 2014-07-04 09:55
    Andrianas Krutoguzenko: Kalėjimas niekuomet nebūna geras laisvam vidumi žmogui. Tik vergai gali vienaip ar kitaip vertinti kalėjimus.
    28.4 2014-07-04 22:58
    Daugiau
    Į viršų
    Laiškas išsiųstas
    Jūsų el. paštas
    Antraštė
    Žinutė

    Norėdami palaikyti šią iniciatyvą, turėsite patvirtinti savo tapatybę (mob.) el. parašu arba bankiniu prisijungimu.

    Siūlome Jums 10 nemokamų tapatybės patvirtinimo būdų, jeigu tarp jų visgi nėra Jums tinkamo, kviečiame įsigyti mob. el. parašą - dalis mobiliųjų operatorių tai leidžia padaryti nemokamai, arba atsidaryti sąskaita viename iš nemokamą tapatybės patvirtinimą mums suteikusių bankų.

    Ar sutinkate su tokiomis pasirašymo sąlygomis?

    Norėdami pasirašyti iniciatyvas bei naudotis visomis kitomis Lietuva 2.0 galimybėmis, turite patvirtinti savo tapatybę. Tai galima padaryti šiais būdais:

    Reikalinga mob. el. parašo sutartis ir speciali SIM kortelė su integruotu sertifikatu. Jei dar neturite mob. el. parašo, kviečiame jį įsigyti - dalis mobiliųjų operatorių leidžia tai padaryti nemokamai.

    Reikalinga tapatybės kortelė su integruotu sertifikatu (išduota ne anksčiau kaip 2009 m.) ir kortelės skaitytuvas (plačiau) arba kvalifikuotas mob. el. parašas.

    Jei neturite sąskaitos šiuose bankuose, galite ją atsidaryti nemokamai.

    Su šiais bankais nemokamo būdo, deja, nepavyko rasti - tapatybę patvirtinti galima tik pagal gauto pervedimo duomenis, tačiau tokiu būdu Jūs gausite Rėmėjo statusą ir savo parama prisidėsite prie mūsų veiklos.

    Jūsų duomenys gali būti perduoti VRK ir kitoms atsakingoms LR institucijoms. Susipažinkite su mūsų Privatumo politika
    Esate šių bankų klientas? Nordea Medicinos